Julen

Då var julen nästan helt över. visserligen är det juldagen nu när jag skriver men för mig är det fortfarande jul tills i morgon :)

Igår började vi dagen med att ha en lång och skön frukost med vederböriga som var hemma. Vi myste extra länge innan Elin och jag gick upp till grannarna och gick en runda med deras hund. En skön promenad som var behövlig. Fick endå springa upp senare då jag glömde att vi skulle ge Hampus sin julklapp.
Vid två tiden kom Jeanett och Christinas mamma och vi åt julmat tillsammans inna vi såg på kalle anka. :)
julklapps utdelningen skedde utavmig i år, fick en hel del olika saker som verkligen är behövliga.

Elin och jag åkte sedan upp till mamma, åt ytligaremer julmat och hade trevligt framför teven tills Andreas kom, vi delade ut jul klapparna där med och jag märkte att mamma var mycket avstondstagande ifrån allt som vi har tjat om så, men jag försökte bara vara mig själv och verkligen visa att jag uppskattar min mor. men ja, hon sägerdå verkligen inte alltid vad hon tycker och tänker rakt. nog om detta.

Idag sov jag till tio och det var mycket skönt. Jag plockade med mig lite saker som jag ville ha med mig hem som ett spel och lite annat. Pappa kom och hämtade mig på stationen i Göteborg såatt vi kundeåka till Beathe på en lite mera knyt jul middag. Hade det underbart trevligt och lyckades vagga en 4 månaders gammal Lea till sömns. mycket mysigt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0