Kallt

Har nu äntligen fått på det sista vinterdäcken på min bil. Så underbart skänt är det.
Tog bilen för en gång skull till stallet. visserligen hade behövt min dagliga promenad som jag har haft nu, men fick order om att handla lite innan jag skulle hem så ja, det fick bli bilen.

När jag kom till stallet hade de grusat delar av uppfarten men inte hela som dock behövdes. Men kan ju inte begära hur mycket som helst, fick hoppa över ridningen då jag ej kan hålla mig på bena och mindre kan nog Acke. Om jag red honom på gärdet hade han fått stors styltor och det är inget vidare det heller. Så det blve en helt enkel vilodag idag med. Men ska verkligen kämpa mig igång med att ta t honom på skärsjön under morgondagen. Hoppas att vägen är bra där.

Vid 4 tiden var pappa, jag och Christina på middag hos min kusiner dår Arvid fyllde 17 år. Han fick James Bond film av oss och 200 kr på det hela. Maten var toppen god och vi satt och snackade ett bra tag innan vi spelade ett spel "Med andra ord" Pappa och jag vann :). Vi åkte där ifrån vid halv 9 och på motorvägen såg vi polisen på med blåljus då två bilar hade kört ihop med varandra på något sätt.
Det hade nog gått bra iallafall. Men, men nu är man hemma och fått i sig lite glögg med.

Fastnade verkligen för en bra blogg idag. har ej tillgång dill aressen än men det kommer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0