Hm....

Varför har man muskler igentligen. Självklart fattar jag att men behöver dem för att skelettet ska hålla sig uppe. Men det jag inte fattar är varför man igentligen får knutor/spänningar i muskelaturen speciellt i axlar och nacke som påvärkar att man får spännings huvudvärk. Men att jag gick med det i två hela veckor innan jag fattade att det var just de som var problemet.
Hade först trott att det var för att jag höll på att bli sjuk men inget hände och värken stannade kvar.
Aja, nu vet jag avd det beror på och Stefan kunde inte bta det på tio minuter så nu ska jag verkligen fixa detta så att jag slipper det. Man känner sig inte riktigt hel om man har spänningsvärken.

Fick även reda på att Marie har satt igång med att blogga och att det var jag som inspirerade henne genom min egna blogg. Det var jätte kul att höra även om jag kanske bara har min närmaste vänner som läser mig blogg för tillfället men det räcker bra det.

Var uteoch red i ca 40 minuter med Mickan, mycket härlig ridtus och gick mycket bra.

Haha hittade nu denna texten hos en på bilddagboken som får avsluta dagens inlägg:

När jag var liten fick jag lära mig att:
ett år var 365 dagar,
att en vecka 7 dagar,
att en dag var 24 timmar,
att en timme var 60 minuter,
att en minut var 60 sekunder,
men inte fan fick jag lära mig att en sekund utan dig var som en evighet !
så kopiera nu detta om du har nån du inte kan leva utan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0