Onsdag

Var hos massören igår. snacka om att jag hade låst mig. suck. har nu lite små magneter utsatta på axeln och på nacken. Ska tillbaka till massören igen om två veckor s¨jag verkligen hoppas att det harsläppt lite då.

*Hade mycket tur i stalet igår morse. när jga kom dit och hade ´till och med hunnit tillbaka från ridturen med Acke. När vi kom in i utboxen så började det regna. Det regnade ända tills jag satte mig på cykeln och cyköade. under cykeln hem var det uppehåll. När jag kom innan för dörren hemma började det regna igen. Snacka om tur.

Efter jag var hos massören var det att köra till Gårda och gå på studiebesök hos SOS Alarm. Mycket intressant. Kan tänka mig att jobba där med.

Nu är det dags att byta om och förbereda sig för dagens skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0