Skolan igen

Det var skönt med lov även om man inte sov så länge som man vill så hade jag det ändå trevligt.
I helgen var det full rulle. i fredags så var jag i stallet och red innan jag åkte till Marie. Där vi gjorde oss iordning och åkte sedan och mötte Alex och köpte presenter till Ewa som vi virade på kvällen.

Den festen var halvdan. Synd att hon inte tolde fårat skämt coh förvärrade det hela. och så råkade jag göra sönder ett glas. Suck Huvudverken försvann aldrig heller under den dagen.
Det var så tråkigt att jag somnade nästan så Marie och jag drog hem till mig för att lägga oss.

På lördagen gick vi upåp vid kvart över sex klädde påoss och åt frukost innan vi åkte till Skene och hjälpte till som funktionärer på folkracet. Vi stod på start plattan och ställde upp bilar och gjorde tummen upp så att de kunde åka iväg. Gjorde tummen upp för Björn två gånger och för Linda två gånger. De båda kom till Final och Björn kom senare till Superfinalen fär han fick punka. Men fic äen se en som tappade halva bak axeln och en som hade en bak däcket rullande efter sig. Annar var det full fulle och tre rullningar blev det med.

Under kvällen åkte vi upp och festade hos Peder. Som sagt. det var så mycket som hände så¨jag kan alölt glömma att skriva allt.

Jag hade kul iallafall.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha jaa fy fan va kul de va på festen :D E ju rätt så mycket att skriva om så :p

2009-11-03 @ 19:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0