Välkommen julen

Nu har julen fått komma in i vårt hus och då går det absolut inte att låta bli att lyssna på jul låtar på Spotify. haha, pappa har donat med våran årliga adventsljus stake som jag och Christina ska börja med på söndag. Pappa är inte hemma så vi får njuta av den åt honom. Aja ska även då på Bio. vet ej vilken film men det säger jag mer senare om.

Jo jag började ju om julen. Som sagt har fått upp en hel del och har nu även bestämmt mig att fira julafton med pappa och Christina, Mamma får det nog bli nästa år känner jag. JAg ska ha en rolig och trevlig jul så ja det blev pappa.

Igår kväll skickade jag ett mail till en jornalist på GP i Göteborg för att se ifall han kunde plocka fram lite artiklar om tågolyckan som skedde iLerum den 16 November 1987. Hållernämligen på med ett fördjupnings arbete med den inom katastrofmedicin. Har fått en del hjälp av min far över hur det hela hände och ska nu kolla upp vad det finns för olika matrial som Gp hade tagit upp då med. Ska bli intressant över hur själva arbetet blir till slut. MEn aja,. ska kanske dit i morgon. väntar bara på att hans ka besvarar mitt mail som jag skickade tillbaka men tror att jag får det i morgonbitti. Längtar.

/Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0