Blodgrupp

Då har jag fått reda på vilken glodgrupp jag har.
Det är A+ som är en av de vanligaste. Så då vet att det
ändå kommer tillnytta. Men, men gratis fick fick man
efteråt att man hade gett blod. Mumsigt gott var det,
och ännu roligare blir det när man vet att man kan hjälpa
till att rädda ett liv med blodet som man har gett nu.
Fick även en liten present för att jag har tappat blod.
Valde en triss och en tia lott men tyvär var det båda nitar,
brukar ju liksom aldrig har tur på dem heller.

Var även i stallet en snabbis. Kännde mig trött och absolut
inte sugen på att skritta med Acke så det blev lunch mat
till dem innan jag fixade i stallet och åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0