Dagens Schema!

Har sovmorgon fram till 10.00 då jag börjar den först och
ända lektionen som består av Svenska B.
Blir sedan att plugga lite ihop med Sabina innan man ska äta
och köra till gymmet.

Efter gymmet blir det att handla fruk och vidare till stallet.
Får se vad som sker där. Men min pepp för ridningen har
helt och hållet försvunnit just nu.
Det beror mest på att jag inte vet hur det kommer att bli
med Acke fullt ut. Kommer han att flytta ja då lägger
jag ner ridningen för ett tag, stannar han kvar, då fortsätter
jag med den.

Har även fått förfrågan att ha en foderhäst hos dem, men
jag har inte råd för att ha han dom en häst helt själv.
Sen vet jag ju inte om jag kommer in på högskolan till
hösten. Gör jag det så beror det ju på vart man kommer in.
Har sökt till Varberg, Halmstad och Göteborg. Kommer jag
in i Halmstad kommer jag troligen flytta dit ner under
vardagarna och är hemma under helgen. Men kommer jag
in i Varberg kommer jag att bo kvar hos pappa.

Framtiden till hösten vet jag inte förens jag har fått brev
ifrån studera.nu om jag har kommit in eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0