en sak mindre



Så skönt att man har lyckats fixa en sak mindre iallafall.
Har suttit och knåppat ihop barnsjukvårds uppgiften den
senaste timmen. Men smått irriterad blev man lite när
en viss far kom och störde en hela tiden när man hade
ångan uppe.

En anledning till irritationen är jag har unte lyckats sova
så mycket det senaste, den andra är att jag försöker
avvänja mig från allt socker som jag får in och den
tredje är allt skolarabete som ska göras.

Men nu känns det så mycket bättre när man har en sak
mindre att göra.

Kommentarer
Postat av: LindgrenV@soclog

Håller med! Men oftast anser ju de äldre att de kan mer, bara för att de är just äldre! Men oftast är det ju faktiskt tvärt om..

2010-04-27 @ 22:14:44
URL: http://LindgrenV.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0