Grey's Anatomy

Då har man precis kollat klart på Grey's Anatomy. Roligt att se
åter blickar för vissa utan dem när de började men framför
allt roligt att se hur Richard och Miranda hade det när du började.
Diggar när hon satt inne hos Richard på kontoret och började le,
men så sa Richard "Stop smiling!". Haha vilken bitter min som
kom fram då. hehe.
Diggar verkligen det programmet.

Åt kokt lax med potatismos innan. riktigt gott och lax var allt ett
tag sedan, eller nej föresten åt ju gravad laxi går. Aja, minne ibland.
Gjorde även nytt personligt rekord på att duscha med.  4 minter
med att ja han schamponera och tvåla mig och tvätta av det med.
Detta skedde precis innan Grey's.

Ska kanske se på andra avenyn nu på svt play annars så gör jag det
i morgon. *Suck* Tandläkaren i morgon med, men ska sen in
till nordstan där jag ska till droppen och ge blod vid halv två.

Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0