Hemfärden

Det var riktigt trevligt att få träffa Ann. Det var ju som sagt några
år sedan sist, vad jag kan minnas iallafall. Och Lily och Disa var
ju helt underbara :). Träffade även Lena och Gorm igen.
Gorm är Lenas hund. Jag var tydligans hans första kliar assistent.
xD.

Efter en go tre rätters meny som min moster Eva hade till lagat så
var ju trots allt tid för hämfärd. Resa n gick fint hela vägen hem.
Inga förseningar i trafikne här inte. Nej det flöt på riktigt fint på
motorvägen. När man kom hem så bärde man in klänningen först
och hittade allt ett ställe i en av våra garderober att hänga in den
i så att den inte blir dammig och liknande.

Packade in resten på mitt rum och upptäckte en stor res väska som
pappa hadeköpt till mig och Elin fick en lika dan. Det behövdes verkligen.
Men vet ju aldrig när de kommer till användning. För lillsyrran blir det
iallafall när hon ska resa till Italien i tre veckor på egen hand.

Har pysslat lite på internet med och även tittat på 112 På Liv och Död,
samt House. Nu ska jag bara bädda sängen innan jag stupar i sängs.

Kommentarer
Postat av: Maja

sv: haha klart jag vet att det är samma häst men det är så stor skillnad på bilderna :) han är fortfarande inte så välmusklad men hullet och allt har iaf blivit bättre :)

2010-04-07 @ 01:25:46
URL: http://majajonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0