Högskoleprovet i morgon.

Ja nu är det dags för att sova så att jag orkar sitta med högskoleprovet
i morgon. visst är det helt sjukt med provet på en lördag men det ska
tydligen vara en dag så alla som studerar slipper ta ledigt.

Aja det ska göras och blev placerad i Onsala ava alla ställen i Kungsbacka.
Cristoffer i klassen han blev placerad på lindälv mitt i Kungsbacka.
visserliger bor han ionte långt där ifrån men för mig är det ännu längre
till Onsala än till Kungsbacka. Men kan ju inte göra något åt det, så det 
är bara att gilla läget :/.

Tittade på så ska det låta och va vi skrattade när Pernilla och han 
skådespelaren skulle sjunga Snälla, Snälla. haha, fan va roliga de var.
Pertra Mede fick till och med glädje tårar. hehe. 

Nä nu måste jag nana. God natt, Ni får höra vad jag tyckte om provet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0