Mys i hagen

Då då har man vart på gymmet, underbart skönt var det
när man kom in i den dära andra andningen när jag joggade
på bandet. Underbart skönt var det.

Var även och pysslade om Acke en bra stund i stallet
efteråt med. Betydligt mindre att dona med nu efter att
mårten har åkt hem. Men ändå roligare blir det att kunna vara
med Acke i hagen utan att behöva hålla koll på någon annan
häst hela tiden. Tog med mig vattenflaskan och la mig
längst ner i hagen under tiden Acke gick runt och betade.
Mysigt var det när han kom fram och nosade mig i håret :).

Nu har jag gjort klart arbetsmiljön så ska lämna in den och
hoppas på ett bra respons av min lärare. Sen är frågan om
jag ska göra svenskan eller barnsjukvården?
Det får jag se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0