packa

Då var regnet här på nytt igen. kände visserligen innan att det låg i luften
men man kan ju alltid hoppas.
Idag blir att köra bilen ner till min moster och fortsätta med klänningen.
Kanske blir det en färd i morgon förmiddagen till mormor och hälsa på
henne när man ändå är nere.

Men under tiden som jag fortfarandeär kvar hemme så ska jag ducsha,
packa ihop det som ska med. som dator, kameran och lite kläder.
Jag ska plugga lite till.
Låg och läste på inför provet i skydd och säkerhet innan jag steg upp ur
sängen. Stallet kommer Mickan och hennes mamma sköta under dagen
och i morgon då jag inte kan vara där.

Nä nu blir att pysla med det som ska göras innan man ska åka vid 13.

Kommentarer
Postat av: michaela

Yes :)

2010-04-05 @ 10:48:51
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0