Skärtorsdag

Har inte blivit utsatt för något april skämt idag. Inte hört någon
annan bli det heller men grannen hade snarare en oturs dag.
Var i kungsbacka och fyllde på mitt gymkort och hämtade upp
Sabina innan vi drog en vända på Kungmässan. Hittade inget
intressant, men hon hittade ett par skor och en present till
hennes kompis.

Vi stack sedan till skolan och åt mat innan vi gick på marknaden.
Stötte på Marie och Alex där.
Efter enbart en lektion blev det mycket flummande fram till
handledarmötet om prejekt arbetet. Det gick bra och det känns
nu verkligen att går framåt. Härligt underbart är de.

Var även i stallet. fixade iordning allt och torvade även i boxarna.
När jag tog in för att borsta Acke för en ridtur då började det regna.
Det blev bara att rykta honom för rida i regn ute, inte det
roligaste direkt. Men, men ompysslad blev han och fin med.

Kom nyligen hem från grannen efter att hört när manska åka hem
ifrån i morgon bitti. Halv sju ska jag vara där.
Ska nu packa de jag ska ha med mig innan det är dags för att sova.


Detta är då verkligen vår tecken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0