skolan -> Tjörn

Ska snart köra in till skolan för att ha prov första lektionen.
Efter luchen blir det dubbel lektion med barnsjukvård innan
jag ska vidare upp till Tjörn för att hjälpa till under
helgen dressyrtävlingar på Valsängs RF. Men ska hämta upp
lillsyrran i Kungälv på vägen upp med.

HAr nyligen packat kllart men hittar inte mina hårspännen
som jag behöver. Sitter coh tänker på vart jag kan ha lagt
dem, men aja har redan tre stycken i håret iallafall. Men vill
ju ändå veta vart de kan vara någonstans.

Nog detta. Måste nu få ihop det sista sakerna innan jag ska dra.
Hörs ikväll, troligen kommer det ett inlägg om en åsikt.

Kommentarer
Postat av: michaela

Okej ;)

2010-04-30 @ 12:02:40
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0