Tandläkaren och droppen

Sitter just nu och pysslar med lite olika saker under tiden
innan jag ska köra till Fjärås för ett återbesök hos tandläkaren.
Ska lägga ett skydd av något slag tror jag det var. Aja,
Sedan blir det in till Kungsbacka och handla något att äta
innan jag ska ta pendeln till Göteborg.

Är jag där inne tidigt så går jag och kollar i lite klädaffärer
fram tillsatt jag ska till droppen vid halv två. Ska ge blod
för dörsta gången. Har varit och testat mig med så nu får
jag även reda på vilken blodgrupp jag har med. Ska bli
intressant!

Efter det blir det stallet. Är sagt att det ska regna men vi
får se. Regnar det blir det ingen ridning.

Ni får ha det fram tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0