Tisdag morgon

Nur sitter man här igen och skriver efter en natts sömn.
Hade en förvärlig dröm nu på morgonen. Drömde att vi var
ett gäng kompisar så var det något hel mysko. Eller.
den är snare svår att beskriva för den var verkligen inte
trevligt.

Vaknade först vid kvart över sju och somnade sedan om en timma
har även legat och läst en bra stund innan jag gick upp.
Snart blir det frukost och ska även ringa mormor strax för att
säga att jag kommer till henne runt 10.

Ni får ha det så skriver jag mera senare.

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Haha ja jag fick då allt en glad (rolig) överaskning när jag hittade den på YT igår x)

2010-04-06 @ 10:22:31
URL: http://majajonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0