dagen till ära

Slappar dag här ja, nä men har plockat ihop alla mina saker
som jag tar med mig hem idag och de som inte kommer hem
tar Christina med under morgondagen. Färden ner blir att
stiga på tåget i Högboda och ner till Kil där det blir buss till Göteborg
skulle jag tippa på innan vi tar pendeln till Kungsbacka och
sedan bilen till Landvetter för att vara med Mamma och möta
upp Elin när hon kommer hem ifrån Italien ikväll.

Med spotify på högtalarna så blev discken ren och uppställd
för tork, solen kom fram med så blev en liten gångtur till
smultron stället Christina har planterat och bara koppla av
av tysnaden som la sig i huset efter att Christina, pappa,
Anton och Amanda drog till Skutboudden och plockade väck
alla gytorna och andra saker som vi har använd under Gammelvala.

Nu verkar det som om de kom hem så blir att vara social igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0