Gårdagen

Vilken dag det var igår, uppe på Äskhult så köpte jag mig garn
som var bland färgat, Med typ rabarbernas fäger, dö läcker
enligt mig. Så nu blir nästa köp ett par stickor så att jag kan
göra mig en sjal av den. Med hjälp av Chirtinas nystmaskin
så gick det nsabbt att få garnet tillen nystan.

Här ser nu arbets processen:

Ignorera bar min elakhet på bilden xD

Efter att vi befann oss i Äskhult så bar det sedan av hem till Christinas
dotter som hade examensfest, Stort grattis till henne ännu en gång.
Där busade jag med Ivo och Svea en hel del.
Har bild på när jag bygger trakor med Ivo.



Det var underbart go mat och snacka om den goa efterrätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0