Lördagens resultat

Lördagens resultat för de svenska ryttarna i Valskwaard.

1.45 Mot klockan
36 plats, Rolf-Göran Bengtsson med Quintero La Silla

1.25 Mot klockan
16 plats, Emelie Broman med Elinck
26 plats, Tora Löf med Pandora
27 plats, Emelie Broman med Eguia van de Wouwerse Velden
32 plats, Tora Löf med O'Neill II

1.35 Mot klockan
26 plats, Angelie von Essen med Newton Nickel

1.15 Mot klockan
7 plats, Mathilda Karlsson med Zepp, de vann 80£

1.45 Mot klockan
26 plats, Angelie von Essen med Lac

1.40 Mot Klockan
11 plats, Angelie von Essen med Ominerale Courcelle

Kommentarer
Postat av: m ♥

Okej, jag har röstat nu. Kul att du kom med i tävlingen, men både jag och mamma hade uppskattat ifall du hade frågat innan.



Jag har lagt upp en länk i min blogg, så att folk kan rösta.

2010-08-15 @ 01:44:48
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0