Sick

Förkyllningen gjorde under går dagen stor fart i kroppen
och fick till och med en liten släng av feberfrossa. Lagom
kul kan man ju säga, i natt har det inte varit kul heller
men vad förväntar man sig när man är förkylld?

Vaknade halv sju i morse och åt frukost ihop med pappa
var fortfarande yrvaken typ så jag la mig direkt i soffan
och tittade lite på tv innan jag satte igång Gray´s Anatomy.
Har kollat på det ända fram tills nu när internet äntligen kom
tigång igen efter att ha varit borta i ca 5 timmar.
Men har lyckats klara mig med Gray´s, stickning samt sudoku.

Nu blir det att åka in till Kungsbacka för att hämta lill syrran
för att senare gå på teater. Gyllene Snittet är det i taterakt
uppe i bokskogen mot äskhultsby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0