Suck

Blir så irriterad på mig själv. Kollar ju inte upp saker i tid
och hoppas bara på att jag kommer någonstan med att
åka på ett bananskal. Vet ju att världen inte är sån men
ändå vet jag ju inte vad jag gör.

När man ringar och hör med någon så svarar den inte
speciellt inte Campus i Varberg. Har ring receptionen nu 
några gånger, antingen så är det ingen där som svarar
eller så är det upptaget. 

Lagom roligt är det när man inte vet någon information alls
om när sjuksköterske programmet börjar, om de har 
uppropet i Varberg eller om man måste åka ner till 
Halmstad. Bahh... Varför kollade jag inte detta i tid?
Varför just i perioden då allt börjar. 

Eftersom man inte vet något så får man helt enkelt vänta och 
se om de ringer,står ju på reserv 40 och har gjort det ett tag
och även där får man ju ingen infromation ifall antalet har 
sjunkit eller liknande. 

Jag söker alla jobben som finns via internet men ska nu höra
med några personer jag känner och se om de behöver någon.
Detta får helt enkelt tiden utpeka.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0