♥ Dag 25 – En första.

Har varit seg men att göra klart Utmaningen men fortsätte nu
med dag 25 och det är 5 dagar kvar tills den är över.

I år var det första gången som jag firade julafton utan mina föräldrar
visst har vi haft mini julafton och så men inte på den 24:e  Så i år fick
jag hänga med hem till Marie och sedan var jag uppe hos grannen
men det var första gången som jag inte firade med varken mamma eller
pappa.
Det var allt spännande men man hundrar ju hur det kommer att blir
fram över när man har ett förhållande.


Kommentarer
Postat av: Marie

Det var helt underbart att få fira jul med dig Klara. Fira jul med sin bästa vän, pojkvän och familj. Toppenbra! :)

2010-12-26 @ 12:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0