Mina Julklappar


HP Photosmart skrivare som är trådlöst och kan kopplas in till bredbandet.
Det är en skrivare som även skriver ut photon, den har scanner och kopiator
med. Fick denna av min mor och lillasyster.


Photopappar i storlekar 21x29.7 cm och 10.2x15.2. Fick dessa av min far.


Hemligheten har förts vidare genom årtusendena från generation
till generation - eftertraktad, gömd, stulen, förlorad för världen och
på sin tid förvärvad för stora summor pengar. Nårgra av historiens
mest framstående människor, bland andra Platon, Galileo, Beethoven,
Edison, Carnegie, Einstein och många uppfinnare, teologer, forskare
och stora tänkare, har haft kännedom om denna uråldriga Hemlighet.
Nu avslöjas Hemligheten för vår egen tids värld.

"När du lär dig Hemligheten kommer du bli viss om att du kan uppnå,
bli eller göra vad helst du vill. Du får veta vem du egentligen är.
Du får lära känna den oändliga storslagenhet som väntar dig."
                                                                         Ur Förordet.
Fick denna boken av min mor.

Fick en västa från cypern av min far och Christina


Fick denna av Marie samt en Té sil.

Nötmix och 150 kr i presentkort på Kungsmässan av Maries föräldrar.

Hemmagjorda ljus av grannen och hennes pojk, samt en tvål.

Vad har ni fått i Julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0