Måndag.

Tränade för Elin Weiner under går dagen och härligt var det.
DEt märks att det går framåt  i from och ställning nu :).
Åkte sedan ner i snö fallet till ´Kungsbacka på kvällen
för att gymma med Marie. Mycket underbart skönt.
Tog en bra stund innan man var hemma igen, men vad
kan man räkna med när det snöra så himla mycket?

När jag vaknade i morse tittade jag ut och såg hur mycket
det hade snöat under natten fick mig att sucka. Betydde att
jag har en hel del att skotta undan när man kommer hem
igen. Var i skolan och jobbade på Projekt arbetet själv.

Stack sedan till stallet och gjorde iordning, tog in Acke och
pysslade lite med honom och tejpade den femte täcket
som Mårten nu har bititsönder. Vad ska man göra med den
grabben?
Acke får vial idag då jag inte har någon lust att rida i snön
som kom under natten. Men fick iallafall komma hem och
skotta bort all snö innan jag kunde gå in och äta mat.

HAr nu även suttit och redigerat bilderna som Elin tog
på mig och Acke undertiden hon höll lektionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0