prinsen

Hade en så underbart rolig och trevlig kväll med Marie, Jeanette, Ellie, Isak, Peder och Erik.
Svinkul hade vi och första gången jag var på Prinsen, kan tänka mig gå dit fler gånger.

Vid halv fem kom MArie och Peder och hämtade mig hemma och när vi skulle åka hem till
Marie så fick vi möte. Marie fick backa in på vändplatsen men kom inte där ifrån sedan.
Höger Framhjul hängde lite ovanför snön och isgata under bakdäcken. Kom inte oväg men
som tur stannade grannen som vi mötte och fick hjälpa oss att bogsera bilen till rätta.
Med min vana med spänbandså fick jag snabbt ihop en ögla och annat.

Hemma hos Marie började vi förfesten. Jag, Jeanette och Ellie roade oss i vardagsrummet
under tiden Marie och Peder åt. Men det bler mer och mer livat under kvällen. Jeanette åkte
ner på golvet några gånger och som vi flummade. haha.. Svin kul.

Vi var sex stycken i bilen in till torget. gick ju bra trots allt. och blev ej stoppade då Jeanette
fick sitta i Ellies knä i baksätet. Marie var jo go sen när hon skulle plocka ut pengar.
Stoppar in statoilkortet istället för bankomatkortet. erkänt finnt va?
Aja roandet fortsatte inne på Prinsen. Isak mötte upp oss utanför och Erik kom en stund senare.
Mycket prat, sång och drickande. Hade underbart kul och kunnde inte sitta med en stängd
mun på hela kvällen.
Märkte av att jag hade jätte mycket ögonkontakt med Isak. På nått sätt säger det mig att
jag bara måste träffa honom fler gånger. Vi snacka mycket och kunde inte riktigt
släppa varandras ögonkontakt. hehe.. Få se vad som händer på den fronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0