Mormor

Har som sagt vart hos mormor ifrån Måndags tills idag. Har haft det både bre och tråkigt.
Fick reda på en hel del saker för att jag ska kunna förstå problmen som finns i släkten.

Nog om det. Åkte ner i måndags och så fort man satte foten utanför bil dörren på kyrkogården så började det snöa, Marie och jag kollade till Julias och morfars grav innan vi fortsatte till mormor. Det märks även att man har varit hos mormor. Allk god mat och trevligts snacka. slippa tv ett tag :P

Hade givetvis datorn med mig, men för att få Marie att göra klart lite skolarbeten.
Under gårdags kvällen kom mina kusiner, mostrar, morbröder och kusinbarn. hademycket trevligt. Vi käkade smörgåstårta, gräddtårta med hallon och en del kakor med. Men framför allt att få busa med min akusinbarn som är 6, 3 och 3 månader :).

Gick ut och fotade även med Marie under tisdagen då det även snöade som mest. Håller just nu på och lägger upp dessa bilder på bilddagboken.se (Noma). Marie fick vara modell för en liten stund med :P

Idag när vi åkte hem blev det ingen snabb hastighet på motorvägen på grunav all snön. Vi for in på McDonalds i Falkenberg. Men en trevlig hemfärd trots allt, tills man kom till sin egna garage uppfart.
MAn möttes av 40 cm snö och oskottad garage uppfart. Kom typ halvägs inpå uppfarten innan man satt fast. Det var bara påt med jacka, handskar och mössa och börja skotta. haha, det gick ändå snabbare än jag trodde. Men bilen kom på plats och lyckades täcka över ena sidan av BMW.
Skottade även upp till ytterdörren. Fick mig en väl betjänad dusch efteråt.

I morgon blir det stallet, fotografera, träna och att man jkust fyller 19 år med.
Snacka omatt tiden flyger iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0