Äppelträd = död

Spöregnet stog verkligen mot backen när jag vaknade i morse.
Man hörde hur det dånade från altantaket, men vard gjorde det?
jag satte mig upp i sängen och fortsatte läsa på boken som jag
håller på med.

Det tråkigaste är att det är en tjej som kör runt med trakor och
klipper i dikena. Nerve vid våra brevlådor har vi ett äppelträd som
vi som vi planetade för två år sedan. Tjejen total förstörde detta
äppelträdet hel och hållet. Det lät regält med så man undrar ju
om hon verkligen kollade vad det är hon klipper? suck det blir att
plantera nytt äppelträd och verkligen hoppas på att de inte
händer igen. Hade faktiskt varit kul om den maskinen som de klipper
med hade gått sönder. hehe. men man ska ju inte tänka så.

Annars sitter jag nu och redigerar bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0