Avkoppling

Har verkligen varit en avkopplande morgon. Christina och har åkte
iväg med Amanda och Anton för att hämta garn, de ska även plocka
växter till färgningen samt att de ska handla med. Själv valde
jag att stanna kvar för att koppla av en stund. Det tar på krafterna
med de små busfröna runt en.

Spelar lite spel och läsar bloggar samtidigt som jag har satt på lite
festmusik. Så här är det livat.

Gammelvala sätter igång undermorgondagen och självklart kommer
jag att fota en hel del och även berättamera om det jag har upplevt
under dagen, så vänta er spännande texter under morgondagen.
Ska snart se om man kan bli gammalmodig och se om man får en
stickning i händerna, men det väntas att ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0