Bio, tårar och bad.

Filmen var jätte bra, synd att man bara måste vänta på nästa del som
kommer, men triologier och andra efter följar har ju det så, att det
sluter mitt upp i någonting så att man måste gå och fundera på hur
fortsättningen kommer att vara. Måste iallafall se fortsättningen sen.

För övrigt så grät man sig till sömns, viss del av lycka för det Elin
får åka iväg på men den andra delen är för man vet inte vart sin
vän har tagit vägen. Vi har inte somma connection som vi hade
innan. Samtidigt så behövde jag lätta på det trycket med.

ska snart iväg och bada med mickan vid skärsjön, ska bli riktigt 
gött att få svalka av sig i denna värmen.  

Kommentarer
Postat av: Johanna Gustafson

Svar:

Tack! Det är roligt att få respons!

Jag tycker det är rolgit att jag kan hjälpa andra. Vet att flera andra lägger ut övningar på sina bloggar, tycker det är väldigt bra så att man kan få egna idér :)

2010-07-11 @ 16:34:07
URL: http://gustafsonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0