Dagen i ära

Är inne på den andra tvättmaskinen redan och har två kvar
att fixa idag med, har vattnat alla blomlådor utanför huset
samt att man har kollat över halvljuset på pappas BMW som
nu är återställt och funkar igen.

Ska dona en del här hemma innan jag ska in och möta Marie
och Nettan vid halv sju då vi ska ha en liten picknik i Kungsbacka
innan Eclips börhar på Facklan. Det kommer vi verkligen behöva,
speciellt att ha roligt tillsammans och bara prata om vad som har
hänt det senaste och allt annat tjej snack.

Såg föresten hoppningen från lagtävlan i Falsterbo igår kväll
på Tv 4 Sport, fyra riktigt bra ekipage som gjorde att Sverige
vann under går dagen, det var verkligen roligt att se, samt
att Zingo bärde in en näbbmus då och släppte den levande
inom hus, snacka om vad jag fick flip.
Det slutade med att jag fick dra ut en bokhylla, men så tappar
Zingo greppet om den och den försvinner in bakom min handra
bokhylla och där var den resten av natten tills Zingo fångade
det under min säng nu på morgonen. Den kom tyvär ut döende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0