Ice Tea

I morse skrev jag att jag skulle ringa ett samtal, jag gjorde
detta men kom inte från då personen inte var hemma.
Ville inte ringa på mobilen, speciellt inte om personen
jobbade.

När jag åkte in till gymmet så sms Marie och frågade när jag skulle
träna och så var jag ju på väg in så jag ringde upp henne och
snackade en liten stund innan jag forsatte vidare. Hon kommer kanske
förbi under kvällen, får hoppas detta för det var en vecka sedan och
vi har ju inte riktigt fått prata ostört och så.

Har även fixat iordning Ice Tea så ny står den i kylskåpet och ska bli
kall, för övrigt så ska jag börjsa skriva på ett inlägg som kommer
under morgondagen och det handlar om min uppväxt har varit,
vart jag har bott någonstans och liknande.

Så vänta er ett långt inlägg :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Självklart :o Glömde, har skrivit in dig nu oxå ^^

2010-07-19 @ 18:52:24
URL: http://gustafsonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0