Lektioner

Somsagt har jag haft två lektioner idag. Jag kollade över hur
mycket de kunde unde första lektionen och snacka om att
de varken kan hålla avstånd eller kan styra hästarna.
Det blir mycket slit för att få dem att kunna göra detta.
Men det blir inte enkalt ska ni veta.

Speciellt inte om det blir uteritt under första passet i morgon
ioch sen på eftermiddagen ska de få bada med hästarna.
Men har i och för sig söndagen på mig med och då ska det
verkligen hållas på med koner så att de blir trötta på mig sedan.

Men nu blev det även så att jag åkte på att sova på stallet
med och det gör att jag inte kan blogga förens på söndag.
Om jag inte gör ett snabb visit hemma hos mamma så att
säga. Men ni får allt ha det gött tills dess.


Jonna och After Eight får göra bilden idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0