Marie

Marie var här för en stund sedan, var riktigt skönt
att få snacka utan att någon stör en. Det behövdes :)

Prat om allt mellan himmel och jord är att fint att göras
och på tal om det så satt vi igång och dona med
en hemsida till mig via html koder. Så nu har jag at
arbeta så att det knakar om det, hehe med mycket tålamod
och pysslande kommer det går vägen :)

Föresten så skrev jag för ett tag sedan att mina glasögon
gick sönder, de på kungs optik skulle maila ner till Italien
för att se om de fortfarande hade några bågar kvar.
Men tyvär var det slut så jag fick åka inom på hemvägen
och prova ett par nya som jag ska plocka ut på onsdag.
De är samma form lite större glas och det går i blå
metallic istället. Det var de ända Replay bågar som
var så lik de jag har nu, men det gör ingenting, huvudsaken
att de är hela och att de sitter skönt.

Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Tack för tipsen! Gjorde precis så, men det sprack igår när jag red och hela gick upp när jag sov så. Aaaaj...

2010-07-19 @ 23:26:55
URL: http://majajonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0