Redigerar bilder

Efter tagens matlagning så var jag ute och joggade en kort
runda på 1 km, men det räckte ändå bra för idag, i morgon
blir det ett pass på gymmet innan man ska hämta ut ett
mkt hemligt packet som för alltid kommer att blir hemligt.

Annars har jag tittat på två avsnitt av OTH 4 säsongen och
sitter nu och skriver ner citat ifrån seriens gång samt redigerar
bilder ifrån Kungsbacka RK som jag är verkligen seg med att
göra efter som de togs den 30 Maj. o.O
Men, men, kan ju säga att jag inte har varit på det bästa humöret
det senaste så där av förklaringen.

Några bilder kommer upp här på bloggen senare
annars kan ni titta på dem på min bilddagbok sök efter noma
och kolla under den 30 Maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0