Svar

Olivia frågar:

Hej Klara, du har verkligen en jättebra blogg :D älskar den och alla bilder som du tar.
Men nu till frågan:
Hur har du lärt dig att ta så fina bilder???
Kram!

Jag tackar så mycket, hur jag har lärt mig att fota har jag gjort via mig själv.
Jag har inte gått på någon fotokusr eller annat, jag har bara funnit hur roligt
det var att fota med en kompakt digital kamera, men efter som jag visste att
bilderna blevinte bra via den så fick jag långa min lillasyster Nikon D40 ett tag
ibland och fotade med den under 2009 fram till augusti 2009 då jag köpte min
egen kamera Nikon D3000, jag har även blivit förälskad i teleobjektiven och
tycker det är roligare att fota med att få ställa in skärpan och zoomen helt
själv.

Som sagt jag har lärt upp mig själv och älskar att ta bilderna av djur i rörelser
så man måste ta många bilde och sedan välja ut de bästa.

Hoppas att du blev nöjd med svaret.

Lägger upp en bild som jag älskar mest just nu.

Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

grymt bra bild !

2010-07-18 @ 12:52:02
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0