Torsdag

Sitter nu och tittar ut genom fönstret i varddagsrummet.
Regner sipprar ner ifrån de grå molnen och man vet att
man skue bege sig ut i det senare, blir bara att klä på
sig ordentligt innan man vandrar ut.

Sömnen blev väll inte så värst men det känndes ändå som
om man hade lyckats sova ett bra tag iallfall. Blev lite paff
när jag tittade på klockan. Det känndes som om kl var 10
men när jag startade mobilen och kolla så var den 07.30

Men nu blir det dags för frukost och sedan starta på ett
nytt stick prjekt. Då jag är klar med den jag har hållt på
med sen i måndags.

Så ser den ut men vet ej om jag ska sy en kudde och sätta fast den på
éller om jag ska virka en ram som ska sitta runt.

Kommentarer
Postat av: Christina

Gillar verkligen designen. Kul

2010-07-30 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0