30 min joggingtur

Kom nyss tillbaka från en joggingtur med lillsyrran,
En runda på ca 3km och jag slig mitt förra rekord med
att jogga ca 2 km denna gången, men fick allt gå ca
1 km för att orka med resten. Men det går verkligen frammåt.

Kan även då säga att jag varken har joggat eller tränat
på gymmet på två veckor pga en förkyllning, så det är bäst.
haha, ny skrytter jag allt, nej men det är en förbättring.

Vill även tacka för kommentaren som jag fick av Evelina,
" du har en härlig blogg" det var något som ingen har kommenterat
innan så det var verkligen kul :)

Nu blir den en dusch och sedan ta det lungt inför natten.
Ha de.

Min underbara katt Zingo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0