Allt är fixat

... eller i allafall nästan allt är klart nu hemma inför morgondagen
av min student, har även bakat snickers kakor och det är nu
inpacketerade i kallförvaring tills i morgon.
Har även gjort ett tapper försök att måla naglarna men inder att
jag aldrig kan hålla fingrarna i styr tills det har torkat :(

Dagens avslutning var absolut bäst, vill aldrig glömma den underbara
tiden vi i klass OP3 har haft. Visst har det vara mycket motgångar
men på någotsätt har vi ändå lyckats knyta ihop våran säck för
att få med alla. Men jag beundrar verkligen min klasskamrat som
förlorade en närstårende i fredags. Det är inte lätt att ha roligt mitt
i en sorg.

Men nu bör jag nog faktiskt krypa till kojs. Ska upp tidigt för att
göra mig iordning, ska vara i Onsala hos en klasskamrat vid 7.
Måste åka hem ifrån senast halv 7. Kommer absolut blir en
långdag.


Kan säga att det inte blir några uppdateringar under morgondagen
därför få ni nu se en bild på min student mössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0