Damsugat vatten

Samsuga upp vatten var verkligen en hitt ifrån min sida.
Efter att ha tvättat hela lektions stallet med högtryckstvätt
så skulle ju vattnet ut på något sätt. Jo stall ägarna hyrde
då en damsugare med pump på.
Där stod jag sen och samsög upp vatten och skiten som
lossnade från tak, väggar, krubbor och allt annat som var
i stallet. Blir att fortsätta med det i morgon med.

Får även se hur många privatryttare som har mockat ur
sina boxar med, annars får vi göra detta för att kunna
tvätta privat delen.

Jag och en till hade nästan igång ett vattenkrig med när
vi skrubbade rent alla vattenhinkar. Hon sprutade lite för
mycket vatten som nästa blev att jag hade lust att hälla
en hink över henne med all skit vattnet som blivit efter
att hinkarna blivit skurade. Tyvär blev detta inte av men
snarare att retsamt hot till henne. Men roligt hade vi.

Har även kollat på Alvin & Gänget som jag fått låna av
en kompis. DEn var verkligen bra :) I morgon blir det
2:an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0