drömmar eller dyster verklighet?

Vet ej vad som är med mig, antingen är det värmen eller att jag
inte har något att göra som gör mig så dyster. Men det kanske bara
är alla min drömmar som jag har just nu som inte går i uppfyllelse.
Vad ska man göra åt det föresten? Har ju de drömmar som är svåra
att lyckas med om man inte har tillgång till visa delar.

Bah, bara om man kunde ha tur någon gång. Ska igentligen inte klaga
men någon att pyssla om hade varit roligt. 
De drömmar som jag tänker så mycket på är just de som kräver en
del. Nja, kanske inte alla men ni kommer liksom fatta när jag skriver
dem.

* Köpa ett föl som man får träna upp själv, rida in själv och utbilda.
   Men det är ju inte lätt när man har tillgång till de pengarna
* Ha en pojkvän. Som man kan mysa sig med men hur ska detta
   gå till när jag är så kräsen av mig ibland samt även blyg i vissa stunder.
* Hjälpa andra med deras hästar. Här gäller det att ha snort nätverk
   runt omkring sig för att uppnå denna delen samt att fånga en annans
   förtroende för de med.
* Jobba inom sitt dröm yrke. Just nu det som sätter stopp är för hur
   mycket som jag verkan kan lära in och pränta in det i min lilla huvud
   för att kunna utvecka det bättre. Minnas diagnoser och symtomer.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Den enda som kan hindra dig är faktiskt dig själv. Gläm inte det! Jag tror att dina drömmar kan uppfyllas gumman :)

2010-06-29 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0