Hjälpt Christina med en blogg.

Har nyligen hjälpt Christina att skapa en blogg där hon kan
skriva och lägga upp bilder om alla de stickningar hon håller
på med och säljer. Har även fixat en header till henne.
www.stickstina.blogg.se är hennes blogg och tyvär har inte
headern kommit upp ännu då hon inte kommer in direkt på
bloggen. Men den kommer så fort hon kan komma in.

Annars har jag kört ner från mamma, hon åkte med mig till
sitt jobb i gbg. Har även handlat på hemvägen med. De som
behövs tills i morgon då man ska ut i skogen och tälta.
Ska blir riktigt mysig och framför allt avkopplande.

Nu ska jag leta fram de sista sakerna som behövs och packa
om min väska så att det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0