Nya glasögon?

Efter lite tejpning av mina glasögon så kan jag använda dem,
men d är inte av de bästa skicket nu. Åkte iallafall i till optikern
och reklamerade dem. Tyvär hade man slutat producera dem
här i Sverige och om jag har tur så tillverkas de fortfarande i
Italien, så har jag den turen så kan jag få ett par nya likadana
bågar om inte så blir det att prova ut nya bågar.
Men får hoppas på de bästa.

Efter en timmes träning på gymmet ihop med Marie så bar det
iväg till Lygnen och ta ett dopp. Kall vind och molnig himmel
stopper inte mig, i vart jag och doppade mig, det var allt skönt
att få väck svetten. Snart blir kyckling och ris och sedan lata
sig framför tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0