Oväntat besök

Det kan man verkligen säga att pappa, jag och Zingo fick.

Se om ni kan finna våran gäst på bilden:


Det oväntade besöket bestod av en fladdermus, Vi vet att de finns
omkring oss men aldrig att en av dom har kommit in.
Väldigt överaskad blev jag när pappa undrade vad det var för något
som flög omkring i vardagsrummet. Självklart var jag snabbt framme med
kameran men denna bilden var den bästa som jag kunde ta va den.

Men vi släckte ner hal huset, öppnade dörrar och vänster på vidgavel.
Pappa stod och viftade med armarna mellan vardagsrummet och köket
så att han inte skulle flyga dit. Zingo hoppas och studsade runt och
var inte långt ifrån att fånga den. Men han lyckades aldrig som tur var.
Man jag var ju självklart elak och använde blixten när jag tog bilderna.

Man han flög till slut ut genom ytterdörren.


Denna bilden tog jag när jag hade öppnat ytterdörren, precis innan hade
pappa öppnad köks fönstret och självklart var Zingo snabbt på plats
för att spana in vyn som han inte fått gör innan. Fick då en sådan dunder
skön bild på honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0