Presenterna


1: Ett armbans smycke som är veligen jätte fint med lite stenar på.
2: Örhängen som jag fick av min mor, verkligen underbara och värdefulla.
3: Det är Worry Angel som jag fick i en låda hängandes runt halsen.
    Den är av glas.
4: Ett armband med massa små figurer på som jag fick i olika paket.
    Det ska vara en mutter, häst, ängel, studentmössa och en röd ring på den.
5: Ett halsband och örhången som det står Carpe Diem "Fånga dagen"
6: Ett halsband ifrån tunisien tror jag det var, Äkta silver.
7: Örhängen som är vikade riktigt läkra.
8: halsband som hör ihop med örhängerna på 7:an
9: Ett mycket fint armband som jag fick i samma paket som 6:an.


1: Löste med smultronsmak som jag fick an Johanna ihop med muggarna 
    på bild 2.
2: Fick fyra muggar av Johanna.
3: Vet ej vade det heter som man stottar löstet i den och sedan ner i koppen
    med varmt vatten. Fick även denna av Johanna
4: 2 muggar av Elin Weiner.
5: Mary Kay sätt med bodylotion, bodyscrub och body cleaner, detta packet
    kostar en del men fick det av Camilla (Christinas dotter) som håller på
    med Mary Kay produkter.
6: Fick en elektronisk fotoram, vi bilder på ett USB minne så spelar den upp
    bilderna där ifrån. Skiftar bild allt efter som.
7: Skruvdragare, kan alltid vara bra att ha :)


Överst till höger är det två turkosa skålar med levande ljus till fick även
med en sten som det står "Allt är möjligt".
Natten och fick jag av mina lärare och skumpan av Helena.
Skålen med ängel fick jag av mina grannar som jag garanerar kommer
att använda. Samt att det är en bild på mig när jag sitter i Alfa Romeon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0