telefo, handling & snack.

Var i dag inne i Kungsbacka för att handla studentpresent till
Elin Weiner, ska åka till henne i morgon och fira henne. Ska
bli kul att få se hur hon bor :)

Stötte även på Marie borta vid arbetsförmedlingen, hade tänkt
att skriva in mig men orkade inte vänta plats att jag kännde
mig inte så bra då heller. Vi snackade iallafall en stund medan
hennes pojkvän fixade lite saker.

För övrigt har jag mest legat och dårat framför Grey´s Anatomy.
Isak ringde även en stund så att vi snackade, samt att vi pratade
om allt mellan himel och jord. Jag vet inte men vi har inga hämningar
när vi pratar. Det är riktigt trevligt, första killen som jag någonsin
kan prata om allt jag tycker och tänker inom alla slags ämnen.


By the way har idag prata med ägaren till stoet som jags krev om
tidigare, som det sur ut nu är stoet frisk förklarad men hon
har fortfarande hons i ryggmuskelaturen så om jag skulle börja
ta hand om henne så skulle det bli massa arbete från marken
och kanske komma igång med ridningen till hösten. Men det finns
en hacke, jag får reda i mittan av Juli om jag har kommit in
på högskolan, men då är det frågan om vart jag kommer in med.

Jag skulle iallfall fundera mera på om jag ansåg att det var lämpligt
att ta hand om stoet eller ej. Nu är det bara mina tankar som
måste arbeta ett litet tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0