Otur?

Sprang runt som en dåre och letade efter min mobil. Jag hade den
i handen och så gjorde jag något, men visste ej vart mobilen hade tagit
vägen. Men när jag hällde ut vattnet som jag hade användt med för
att torka bort dam och annat på mina möbler så såg jag plötsligt
mobilen glita ut från hinken in i duschen. Asså, så trött jag blev.

Har nu suttit en längre tid med en hårfön över mobilen. Blir bara så
sur över det hela. Men får verkligen hoppas på att den klarar sig.
Ren är den iallafall så det kan jag inte klaga på.
Aja den får torka över natten oche sedan ladda batteriet under morgon
dagen så får jag se huycket skada den har fått. Men hoppas på ingen
skada. Om inte annars får jag lägga den i någon speciellt sprit för
elektronik.

Har funderat på att se om jag kan hitta gäst bloggare. Hade varit
trevligt. Samtidigt som ni läsare kan komma med förslag om
vad ni vill läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0