Sol

Efter att varit ute med Wall E och Marie igår kväll så hängde Marie med hem.
Sov till 10 båda två och kopplade av. Frukosten blev en brunsh.

Vi gick sedan ut och servade min bil med kylvätska och spolarvätska innan
vi tog våra kameror och gick mot kvarndammen till. På vissa ställen gick att
gå ovanpå skarorna men ibland åkte men igenom med fötterna. Snön gick då
upp till knän på en på körvägen i skogen. Men vi fotade en del och på vägen
till dammen fick jag många fina bilder på Marie i närbilder och en där hon
satte sig i snön. Hihi..
 

Men vi såg en pinne/gren som stack upp ur snön som man nästan kan tro att det
är en orm eller liknande.


Men när vi var framme vid kvarndammen som sken solen värmande så jag var bara
tvungen att ta av mig min jacke. Skönt var det och så blev det en hel del bilder bredvid
ett träd på både mig och Marie. Mycket trevligt och roligt hade vi i solens gass.

Marie har nu åkt hem och jag bör strax ge mig till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0