Stockholm

Gick upp tidigt som gatan för att komma med X2000 med mamma ifrån Göteborg
vid 06.42. Men vi kom med tåget och latade oss hela vägen. Mamma slumrade
till några gånger medan jag tittade ut genom fönstret och löste lite korsord.

Efter tre timmar var vi framme med ungdefärn 10 minuters försening. När vi
kom fram så tog jag upp kameran, som hade med och fotade lite utanför centralen.
Såg bland annat en slprika i fasade på stationshuset. Väntade där på en vän
till mamma.
Resten av dan hände en hel del. Köpte två böcker, sprang lite i affärer efter att
ha ätit laxpussing på ett fik. Hittade även ett fräckt kort i 3D. En elefant som hoppar
studsmatta. var bara tvungen att köpa den.

Sedan åkte vi till Täby där vi var på en medialträff. Fick mest bara en bekräftelse på
det jag redan visste. Men fick träffat många andra som var mediala. en hel del
bor på Tjörn och Orust och några i stockholm samt en i Malmö. Men det var trevligt.

Innan mamma och jag skulle ta tåget tillbaka hem så blev vi bjudna på lyx mat.
Älgstek i kantarellsås, potatis och gurka. Super gott.

Men det som gjorde mig lyckligare under natten efter att man kom hem var nog det
lilla samtalet jag och Isak hade på msn. vet ej vad som händer inom mig men känner
mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0